torstai 28. huhtikuuta 2011

Sen kotipaikka on Rio Grande

Nyt minua ketuttaa. :) Alkuun kerron mikä tässä päivässä on ollu hyvää! Pitää keskittyä positiiviseen..

Elikäs joo en menny kouluun vaan rapsuttelin koiraa ja vietin ihanaa kotipäivää. Haravoin pihan loppuun, vein ne lehdet, risut ja kävyt kompostiin. Sen lisäks oon leikkiny tänään koiran kanssa, heiteltiin ankkaa ja frisbeetä ja mukavaa oli.

Annoin tolle hurtalle myös raa'an kananmunan ja se söi sen hyvällä ruokahalulla heti kun mamma eli minä vaan tein siihen kivellä pienen reiän että tuo Urpo-Ruustinna sai lipsuteltua ne munan antimet.. Näiden lisäks siivosin Reetan huoneen koska se ei ite sitä oo 3kk siivonnu eikä täten oo saanu myöskään kuukausirahaa.

Okei okei, en mä nyt ihan niin hyväntekijä oo. Halusin korvata sen ku eilen Reeta oli vihanen ja mä vaan nauroin sille josta se suuttu vielä enemmän. Ootan innolla sitä ku tuolla alkaa murkkuikä. Se on nyt jo semmonen hirviö että huhhuh.. :D

Sit mä olen myös tyhjentäny astianpesukoneen, katoin Domino -nimisen leffan joka muuten oli tosi hyvä! Ja sen semmoista.

Mutta nyt siihen vitutukseen..eli asiaan!

A) mun läppärin laturi on paskana. Nytki mun oli tarkotus tehdä kiva päiväpostaus, missä olis kuvia koirasta, kukista, minusta ja ruuista. Paskanmarjat ku tuo kone ei ees käynnisty ku ei siinä oo virtaa eikä tuo paska laturi toimi. Enkä mä oo muistanu sanoo iskälle asiasta mitään että se vois tehdä sen MacGyvertemppuja ja korjata sen..

B) aina sanotaan että naiset on paskoja kuskeja..! Voi kuulkaa. :) Kävin tänään heittämässä äitimuorin Kadulla-kuppilaan juhlimaan jonkun Marjatan synttäreitä. Ku lähdin keskustasta pois, ajelin bussin perässä ja se bussi vähän töksähteli. Mun takana tuli joku kalju, keski-ikänen mies punaisella farmari Toi ota-llaan. Ja ku alko kaks kaistaa suoraan, niin että pääsin ohittamaan bussia, laitoin vilkun ja vilkasin että ketään ei tule. Olin jo puoliks kaistalla kun se saatanan sunnuntaisuhari näkyy sivupeilissä!! Ei vilkkua, kauhee kiihdytys ja hyvä ettei tullu kylkeen. :) en ees tajunnu töötätä saatana.. Mut siinä vaiheessa meni ilta pilalle.

C) huonot mieskuskit jatkuu.. Ajelin heti tämän äskeisen kohtauksen jälkeen kohtaan, jossa ensin kaks kaistaa kaartaa vasempaan ja tämän jälkeen vasempi menee suoraan ja oikeampi kääntyy oikeaan. (McDonaldsin risteys..) Olin sillä suoraan menevällä pätkällä ja katoin et jes, vihreät valot! Ja kiihdytin että ehin niistä varmasti. Niin eiköhän joku 25v taliaivo MIES siitä oikealta kaistalta kaarra siihen eteen etanavauhtia. Minä vetäsin jarrut pohjaan (mun ainoa heikkous on ääretön nopeus) ja tuo MIES menee loppujenlopuks suoraan, punasia päin - keskiviivan päällä. :)

Tämmöstä tänään. Onneks kohta on viikonloppu ja saan juoda Kaljaa, Olutta, Biniä, Bissee, Mallasta, Olvia, Ööliä, jne <3

2 kommenttia:

  1. Eipä käy elämä tylsäksi kun sattuu ja tapahtuu;)
    Toivottelen tässä nyt oikein mukavat vaput,koska itse meinaan pitää läppärin kiinni muutaman päivän.Keskitun hemmottelemaan itseäni ja keräämään vitutuksen ympäriltäni itseeni,jotta olisin vapun jälkeen jälleen oma itseni.
    Hauskaa WAPPUA sinne tummakutrille;),palaan purkamaan henkistä huonovointisuuttaani jälleen,kun olen saanut riittävän määrän Kukkoa kulkemaan temppelini läpi.;)
    Ps.Urpo-Ruustinna lipsutteli munan antimet?mitä sä oikein oot sille opettanut?
    Heiteltiin ankkaa?Eläinrääkkäystä?....;)))))

    VastaaPoista
  2. Ikävä tulee :( Ja hauskaa vappua sullekin! Hölkyn kölkyn ja sillee.

    Ja Urpo-Ruustinna eli koirani Lacu on hyville tavoille opetettu :) Ankka on kyllä kumia..

    VastaaPoista