maanantai 2. toukokuuta 2011

You're just another dick with no balls.

Pakko laittaa tänne, kävin tossa elämäni pulssianostattavimman keskustelun.

Tästä johtuen nyt oon virallisesti saatana lesbo ja lähen vessaan oksentamaan. :)

Men, you suck <3 2nrb sanoi... (tänään 00:36)
Kaikki läskit ämmät on aina vihasia ja vittumaisia.

momso paskapuhetta. 01.05.2011 23:31  

Noorawr määritä läski ämmä? :) 01.05.2011 23:32

2nrb Läskillä ämmällä on selluliittia ja vatsamakkaroita. Kyllä jokainen läskin ämmän tunnistaa, kun sellasen näkee 01.05.2011 23:33  

Noorawr eli siis esim. nainen joka paino viime vuonna 120kg, laihdutti vuodessa niin että painaa nyt 55kg mutta jäi selluliittia takareisiin on yhä ja edelleen läski? :) 01.05.2011 23:39

2nrb no en tiedä onko oikea termi läski, mutta kuvottavan näköinen kuitenkin... 01.05.2011 23:43  

Noorawr tästä voidaan taas vetää johtopäätös että JLo joka joku aika sitte äänestettiin maailman kauneimmaks on kuvottavan näkönen koska -ylläripylläri- hänellä on selluliittia!!1 omg polttakaa Jennifer Lopez!! D: 01.05.2011 23:57

2nrb Kaikilla naisilla on selluliittia, mutta joillakin se vain ei ole näkyvää. Onko sulla nyt jokin tarkoitusperäkin tuossa läskien puolustelussa? 01.05.2011 23:59  

Noorawr semmoset tarkotusperät on että a) oon bmin mukaan normaalipainonen mutta ryhävalas ja haluan ilmottaa että vaikka oon läski, en oo ämmä, en oo aina vihanen, enkä oo aina vittumainen :) b) yritän ymmärtää mitä ihmettä sun päässä liikkuu. en onnistu. ja luulen että ihan hyvä niin :) tänään 00:05

2nrb No mun mielestä läskit ihmiset vain on typeriä ja rumia. Sinäänsä ymmärrettävää ettei nainen ymmärrä. Kaikkihan nyt tietää, että painoindeksit on paskaa. tänään 00:07  

Lannistumaton Ei millään pahalla Noorawr mutta vaikutat nyttenkin näin ulkopuolisen silmistä kovin vihaselta vain sen takia että joku on jostain asiasta hiukan eri mieltä sun kanssas.... tänään 00:07  

drowzee "No mun mielestä läskit ihmiset vain on typeriä ja rumia." Eli jos on lihava, on automaattisesti typerä? :D tänään 00:12  

2nrb No eihän viisas ihminen elä niin... tänään 00:14  

Lannistumaton drowzee joku saattaa määrittää typerän hiukan eritavalla kuin sinä. Omasta mielestäni se on vähintäänkin kohtuullisen typerää päästää itsensä tähän paljon puhuttuun "läskiin" kuntoon, mutta jokaisella on omat tavoitteensa elämässä. Jonkun mielestä esimerkiksi läskiintyminen ei ole typerää jos panostaa johonkin muuhun asiaan enemmän minkä näkee huomattavasti tärkeämpänä. tänään 00:14  

Noorawr joka tapauksessa mä en oo vihanen :D musta on vaan hauskaa saada ihmisiä miettimään omaa mielipidettään ja kuulla perusteluja. :P välillä pitää olla "provosoiva" tai miten sitä nyt kuvailis (: ja jos sovinistiks ruetaan niin mä sanon että munista kattoon. ei, en ole feministi :P lihavat ei oo sen tyhmempiä kun muutkaan ja aika vaikee mitata onko toinen läski tai lihava jos painoindeksit on paskaa? tänään 00:14

2nrb et sinä ole provosoiva, sulla vaan on hiekkaa pillussa. tänään 00:16  

veideri selkeetä läskin angstia tänään 00:17  

lartza_85 Noorawr painoindeksit on täyttä kuraa jo senkin tajua että niissä ei huomioida sitä että lihas painaa enemmän kuin läski. tänään 00:18  

Noorawr mistä sä edes tiedät onko mulla pillua? mistä sitä hiekkaa sinne ois menny? miten hiekka pillussa vaikuttaa siihen, että haluaa saada ihmiset miettimään? :o "nainen ei ymmärrä, mee takas keittiöön" tänään 00:19

Noorawr joo ei bmi oo tarkka mut suuntaa-antava, ei siis täysin paskaa :) ja koska minä sanon ite olevani ryhävalas, kaikki on nyt samaa mieltä? :'DdDd tänään 00:20

2nrb Kyllä se bmi on ihan faktaa, mutta sitä on hieman hankala vain ihmiseen soveltaa niin suurten muuttujien takia. Tulee niin hurjaa ribalea kyllä sielä päästä nyt, että taidan lähtee hikoilee tänään 00:23  

Lannistumaton Koitat saada ihmiset miettimään? oletko koskaan ajatellut että muutkin kuin sinä ovat saattaneet ajatella asian jo läpi puhki ja miettineet jo valmiiksi vastaukset ja johtopäätökset kaikkiin noihin ilmiselviin epäkohtiin mitä sinä nostat esille? tänään 00:26  

lartza_85 Noorawr monessa tapauksessa se ei ole edes suuntaa-antava, esimerkiksi mies on urheilija joka on käynyt salilla viimeiset viisi vuotta ja rasva prosentti on pieni ja siltikin bmi antaa tulokseksi huomattavan lihavuuden. tänään 00:27  

Noorawr ensin sanot et se on paskaa ja sit se onki ihan faktaa? :D ja ihan asiallisia kysymyksiä esitin. mutta ei tarvitse vastata :P tänään 00:27

Lannistumaton Omasta mielestäni et tee tuota mietiskely kehotusta kovin hyvin vaan saat sen lähinnä näyttämään näsäviisaalta kiukuttelulta. tänään 00:27  

Noorawr Olen kyllä ajatellu että muutki on miettiny ja mun mielestä nää jotkut lausahdukset ei oo ollu ihan loppuun asti mietittyjä :D anteeks et oon olemassa, hyppään heti sillalta ;) tänään 00:30

Lannistumaton Ei kukaan oo vailla mitään anteeksipyyntöjä tässä, se että muutama ihminen on eri mieltä asiasta kanssasi ei tarkoita sitä että olisit millään tasolla vihattu.. tänään 00:31  

2nrb Miksei fakta voisi olla typerä? Myös sun kysymykset oli todella typeriä ja kohdistui sinuun. Minua ei kinostanut keskustella sinusta. Rasvaprosenttia voi mitata... tänään 00:31  

Noorawr musta tuntuu että en sanokkaa enää yhtään mitään :'DDDd kaikilla on parempi mieli :D:D tervemenoa, rupeen läskeilee täällä veden ja ruisleivän kanssa. Läskeilemisiin! :) tänään 00:36

Nemimonde Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta: Jos ihmisellä on pieni vatsapömppö ja selluliittia ja hänet määritetään näin ollen läskiksi, niin onko se loppupelissä typeryyttä vai viisautta, jos ko. henkilö eläisi miten haluaisi sen sijaan, että laihduttaisi muiden tähden? Omasta mielestä (saa olla eri mieltä) on paljon viisaampaa syödä sitä, mistä nauttii kuin kittuutella tahallaan paskalla ruualla, varsinkaan jos ko. läskeydestä ei varsinaisesti olisi terveydellistä haittaa. Mä ymmärrän terveyspointin mutta en juuri muuta. tänään 01:13  

2nrb No on kyllä melko typerä ihminen, kun ei osaa moisen asian hyötyjä ja haittoja punnita. tänään 01:17  

Noorawr Pakko on mainita että muutama kuukaus takaperin lehdissä oli juttua tutkimuksesta että joillekin ihmisille se parin kilon "ylipaino" on jopa terveellisempää kun olla muutama kilo kevyempi. Sydämen oli helpompi pumpata ja verenpaine pysy kuosissa. (: että minusta se on kyllä hyöty. :D eikä pienestä pömppiksestä oo mitään haittoja? jos joku jätkä kokee olevansa semmosen yläpuolella niin tuskinpa semmosten perään itketään :D:D tänään 01:25

Kallee_ ^ mmm, niin _joillekkin_ ihmisille. ja nättiin kroppaan ei vaan sovi pömppis, tämä siis minun mielipide. tänään 01:38  

-Rontti- "pikkupömppis" on yhtä häilyvä käsite kuin "muodokas" ja "jotain mistä ottaa kiinni" näin eteenkin jos sitä kysytään naisilta...se katta kaikki väliltä, vatsalihas ei erotu - vitullinen ryhävalas. tänään 01:43  

Kallee_ kaikki varmaan ymmärtää että kaikki eivät voi liikalihavuudelleen tehdä mitään, ilman että siitäkin nyt erikseen käydään syyllistämään jos en tykkää pyöreistä tytöistä ? tänään 01:43  

Kallee_ niillä kommenteilla tuskin tarkoitetaan niitä ketkä sairastavat, vaan niitä ketkä tosiaan vaan mutustelee ja jättää liikkumatta ja boom ovatkin sitten siinä kunnossa. tänään 01:46  

-Rontti- aivomato Kait olet erotellut ihmiset jotka on ylipainon takia sairaita ja ne jotka on sairauden takia ylipainoisia (tämä ei ole kaikille kovin selvä asia) Maailman liikalihavuudesta todella marginaalinen määrä on sairaudesta johtuvaa, moni kertoo et "on diabeteksen takia ylipainoinen" vaikka totuushan on että on ylipainoisuuden vuoksi sairastunut diabetekseen. Montako on "monia"? tänään 01:50  


Ja sitte ku tuossa loppu kuhina niin jo joku kaljamaha haukkuu yhtä 43,5kilosta muijaa tuhdiksi. Saanko oikeesti ampua pääni? Miten tommosia ihmisiä voi olla olemassa. :D vaikuttaa vahvasti siltä että mä en tuu ikinä saamaan miestä ja kaikki vihaa mua. Sit mä syön suruuni niin että lihon vielä lisää ja sit mä syön vaan entistä enemmän koska mjistelen miten olin 'sutjakassa' kunnossa ja vieläkää ei oo miestä ja kaikki edeleen vihaa mua. Sit kuolen jonnekki ja mut löydetää vuosien päästä siitä, mut koska oon niin läski nii en ees mätäne ku läski suojelee. Hyi yäk.

ps. lievää väsymystä ja yleisvitutusta on havaittavissa :)

3 kommenttia:

  1. Mitäs mun tummakutri täällä nyt kiukustuu..;)))
    Naisessa pitää olla muutakin kun kylkiluut mistä kiinni pitämällä tulee haavoja käsiin...eihän sellasia vitun tikkutakkuja selvinpäin kestä!
    Mulle kaikista kaunein on soljuvaa,maistuvaa,käteen sopivaa ja hyvän olon antavaa...mutta se oluesta...naisessa taas seksikäs pehmeys ja viekoitteleva katse yhdistettynä hyvään huumoriin....hrrrr;))))

    VastaaPoista
  2. Voi kuule kultaseni, kun sä olet hyvä juuri sellaisena kun oot! Kyllä se mies sieltä vielä tulee, kunhan sopiva löytyy JA MUISTA, se vika on niissä miehissä, jos sua ei huoli! Etkä todellakaan oo mikään ryhävalas ♥

    ps. Ärsyttäviä pinnallisia paskoja tollaset jätkät!

    VastaaPoista
  3. Kiitokset kauniista sanoista :P

    Mr. Vitutus: olut on kyllä kaunista, pakko myöntää :) ja minä olen seksikkäästi pehmeä, mulla on viekoitteleva katse ja ihan helvetin hyvä huumori! (;

    Senni: kyl mä vähä oon ryhävalas :'DDD mutta siinä oot 100% oikeessa että vika on miehissä :33 ne pelkää näin kauniita ja älykkäitä naisia ;)

    VastaaPoista