tiistai 24. toukokuuta 2011

We will miss you!

Hyvä ystäväni Satu kolomen jiin Kajjjaanista lähti viime perjantaina takasin Kajaaniin, pois Porvoosta. Riikka keksi järjestää Satulle läksiäiset ja se vuokras Amarillon saunatilat siihen käyttöön. Ohjelmassa oli syöpöttelyä tacoilla ja nachoilla, juopottelua vähä millä sattu, hauskanpitoa ja Raappanan keikka sattu sopivasti viime keskiviikolle kun Satu siitä kovasti tykkäilee. :)





Ostettiin Satulle erilaisia jäähyväislahjoja, mm. kaulakoru ja viiniä ja kynttilöitä. Paljon muutaki tottakai..

 Kuva on epäselvä koska olin jo hieman humaltunut kuvaustilanteessa..

Ikävä on jo nyt mutta kesällä ois tarkotus mennä Kajjjaaniin kyläilemään ku se on suht lähellä meidän kesämökki-sukulais-aluetta.



Aaaanyways kun oltiin siellä baarissa kuuntelemassa Raappanaa, joku jätkä tarttu mua vyötäröltä. Käännyin kattomaan ja repäsin sen kädet irti musta ja se yritti kovasti sammaltaa jotain. Vastasin että en kuule mitä sä sanot, niin se huutaa niin että sylki roiskuu:

"Saanko mä puristaa sun persettä?!"

Vastasin että et helvetissä ja tönäsin sen kauemmas. Nooo sit jonkun ajan päästä mentiin istumaan tanssilattian viereisille baarijakkaroille niin eiköhän se sama mies tuu siihen viereen, selkä meihin päin. Satu tökkäs sitä selkään ja mä käännyin äkkiä selkä sitä miestä päin ettei se vahingossakaan luule että se olin minä. Yhtäkkiä kädet kiertyy mun lantiolle ja mä kuulen limasta huohotusta. Käännyn ympäri ja siinähän se yön prinssi oli <3 Satu oli osottanu mua ku se jätkä oli kääntyny kysyvänä kattomaan. True frend ja sillee :D

Mutta nyt kuvia Raappanasta! <3







3 kommenttia:

  1. Voi vide mikä öykkärilimatukka!!Mut pointsit kaverille,että kysy sentään lupaa;)))Mun tiukkoihin pakaralihaksiini tarttuu naisväki häpeilemättä,lupia kyselemättä;))

    VastaaPoista
  2. Joo olihan se ihan mukava että kysy lupaa eikä suoraan alkanu kähmimään. Se vaan nauratti että se jätkä ei ilmeisesti tunnistanu mua - me ollaan oltu kansalaisopistolla samassa kirjotusryhmässä. :D

    Pitääks mun olla mustasukkanen noista naisista jotka tarttuu sun tiukkoihin pakaralihaksiin häpeilemättä ja lupia kysymättä??

    VastaaPoista
  3. Niinkauan kun mun pakarat hyväksyy tuo seksuaalisen ahdistelun...ei tarvitse;)

    VastaaPoista