keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Fast and Furious, drift, drift, drift

Bujaa se on pojat kesä nyt! Ihan virallisesti! Kaikki merkit on täytetty joten pakkohan sen on olla kesä..

1. jätskikitskajätski, check!
2. grillailtu useampaan otteeseen, check!
3. syöty terassilla, check!
4. oon palanu auringossa, check!
5. ötököitä on maassa, merellä ja ilmassa, check!


Eilinen meni loistavasti tattaraa! Käytiin kuvailemassa Suomenkylän tienoilla. Koin kuulkaa kovia.. Mut pistettiin tarpomaan kalliolle. Ei siinä vielä mitään, mä oon oikeestaan melkonen eräjorma. Mutta ku joka paikka oli täynnä HEVOSMUURAHAISIA. Niitä oli mukavaa väistellä. :) Sain pari puremaa vaikka loikin kevyin kauriin askelin sinne ja tänne. Onneksi siellä ei ollu käärmeitä. Kaikkihan tietää että siellä missä on paljon muurahaisia, ei käärmeet viihdy!

Mulla ei valitettavasti oo nyt tässä, omalla koneella<3 niitä eilisiä kuvia, mutta huomenna olis tarkotus treffata Nina ja sit saan ne kuvatukset. Tiedossa mm. wannabe-pin-up-noora..

Tänään sain aamulla pekonia ja sunny side up-kananmunan <3 Olin onnellinen. :)

Btw tänä kesänä mun, Ninan ja Jessikan (onnea vielä!<3) kesäbiisi on Teriyaki Boys - Tokyo Drift
Ikivanha, mutta toimiiiiii!!

Kesä on hienoa aikaa, vaikkei sitä aina sinä kuumimpana hetkenä muistakkaan. Kaiken kruunaa se, että mun dekoltee, olkapäät ja yläselkä on kauniin pinkit = palaneet.

Meillä on auringon kanssa tämmönen viha-rakkaussuhde.

Rakkautta enimmäkseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti