tiistai 10. toukokuuta 2011

Silent rain

Tattadadaa, elossa olen. (: Edelleen on ongelmia ton koneen laturin kanssa ja siksi näissä viime aikasissa postauksissa ei pahemmin oo kuvia nähty. Pahoitteluni siitä.

Mutta pikaista kuulumisten kertomista! Vklp meni reisille kuten arvata saattaa. Mun piti olla lauantaista sunnuntaihin niin humalassa ettei silmät liiku mutta Nooran tuurilla ei näin päässy käymään. Äitienpäivä meni kivasti :) Oli hyvää ruokaa, nimittäin iskä grillas T-luupihvejä, äiti keitti parsaa ja teki hollandaisea ja sit oli vielä salaattia! Jälkkäriä ei tällä kertaa ollu koska minä ja iskä unohettiin käydä lauantaina kaupassa.. :D Hyvä me!

Äiti tykkäs lahjastaan kovasti. Ostettiin sille Kalevala-korun "Naisen ääni" rintakoru. Nyt äitillä on kaikki naisen äänet: kaulakoru, korvikset ja tuo rintakoru.

Nyt tämä maanantai oli hauska päivä. Mulla alko koulu 11:30 ja ajattelin että käyn töissä ennen koulun alkua kyselemässä vuoroja. Nooh, Sara soitti siinä kymmenen tienoilla että tuu kahville. Kaks sekuntia mä mietin auringossa istumisen ja töissä seisoskelun välillä - lähin sitte Saralle.

Minähän en kahvia edes juo, mutta sain Pepsiä. :) Siinä me istuttiin pari kolme tuntia auringossa ja juteltiin kauheen henkeviä. Mm. siitä puhuttiin (okeiokei vasta bussimatkalla kouluun) että Sara lähtee joka aamu Polle-nimisellä lehmällä kouluun. Sit tajuttiin että Polle tarvii vilkut, peilit, rekisterikilven (POLLE 123) ja täyskaskon!

Oli kivaa (: Tänään eli tiistaina onki sitten ystäväni Jessikan 18-v synttärit ja tarkotus olis ostaa sille lahjaks lahjakortti Aina Luullaan KotiOveksi, Anna Lapselle Kori Olutta, elämän A ja O siinä välissä L ja K eli Alkoon. :) Kortin sain jo eilen valmiiks, kuvaa siitäki tossa joku päivä.. Juhlistetaan synttäreitä valokuvausretkellä ja yökyläilyllä. Otan oikein keskiviikon koulusta omaa lomaa jos sattuu olemaan aamulla mystistä päänsärkyä.

Ciao! xoxo

2 kommenttia:

  1. Alokasmainen virhe tuo selkeän kännäyssuunitelman törkeä käyttämättä jättäminen;)).Kerro Jessikalle onnittelut ja sano,että jos ei käytä sitä lahjakorttia niin voi antaa sen mulle...;))ja ps.mä lähen sun kans Thaimaahan,koska mennään?;))))

    VastaaPoista
  2. Onnittelin kyllä ja hän kiitti kauniisti. :D itse asiassa ajattelin että lahjakortti on tunteeton lahja, joten ostin sitten Koskenkorva Strawberrypullon. Tuntu kelpaavan ku jo eilen piti korkata..

    Jos sä maksat niin mun puolesta voidaan lähtee Thaimaahan vaikka huomenna!

    VastaaPoista