maanantai 18. huhtikuuta 2011

Paramppampamppanpamppanpaa!

Tänään on ollu lähes perfecto päivä! Heräsin ajoissa kouluun, koulussa oli kivaa, koulun jälkeen tulin kotiin ja söin nuudeleita ja katoin leffan joka oli kylläkin paska. Sitte pidettiin ns. perhekokous, sovittiin viikon ruokalista, tehtiin ostoslista ja kerrottiin kuulumiset. Just like we always do.

Sitten olin hurja ja menin pihahommiin. Laitoin Lacun ketjuun jotta se saa rauhassa juoksennella ja ite nappasin lapion ja aloin levitellä noita lumikasoja ohueks kerrokseks jo sulaneille länteille. Vähän oli semmosta "auta kesää - syö lunta!" -meininkiä.. Koska mä sain arvioitua pikasemmin riehuttua ne lumet, nappasin koiran kainaloon ja lähettiin lenkille! Lacu oli aika naatti kun päästiin kotiin.

Se söi kupin tyhjäks ja ku vaihdoin sille veden nii se lotkutti sitä varmaan viis minuuttia. Sittenpä se köllähti iskän reinojen viereen ja rupes tuhisemaan varsin suloisesti. Mä sen sijaan piirsin Cennetille kolmannen synttärikortin (mietin vähän että mulla on kiireinen ilta huomenna jos meinaan saada noita kortteja 18kpl..) ja sit kipasin pikasesti suihkussa.

Siellä sainki sitte huomata, että mun ladyshaver on paskana mut onneks lainasin äitin omaa niin nyt on taas siliät sääret! Jo vain kelpaa lähtee rannalle. Saa nähdä mitä loppuviikko tuo tullessaan. Mä taidan tästä lähtee syömään metukka-juusto-salaatti-kurkku-leivän ja juomaan kupillisen teetä. Sitte äkkiä nukkumaan, olo on jo nyt kun zombilla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti