torstai 21. huhtikuuta 2011

Summertime

Mun unelmakesä 2011 tulee koostumaan ainakin seuraavista asioista:

Ystävien kanssa oleilu, alkoholin sivistynyt nauttiminen, terrasseilla istuskelu, auringon epätoivoinen palvominen, pisamat, piknikit.

Shortsit, bikinit, pyöräileminen, lenkkeily, koiran kanssa touhuilu, mansikat, aurinkolasit, saippuakuplat.


Riippumatossa kirjan lukeminen, kylmä lonkero, ruohonleikkuu, grillaaminen, hauskanpito, lomaromanssi.


Tanssiminen erittäin sensuellisti, perheen kanssa löhöily, korttipelit, veneretket lähisaariin ja ehkä hieman kauemmaskin.


Tuoreet herneet, uudet perunat ja sipulikastike, täytekakut, nukkuminen, auringossa pahasti palaminen.


Pitkään valvominen, mahdollisesti risteily, autolla ajamista lempimusiikin huutaessa, kynsien lakkailu kerran päivässä, auringossa pahasti palaminen toistamiseen, vastahakoinen uiminen.


Sadepäivät sisällä elokuvaa tuijottaen, popkornit, voikukkien kitkeminen takapihalta, skootterilla huristelu kun autoa ei oo saatavilla, matti kukkarossa.


Palkkapäivä, töitä mahdollisuuksien mukaan, tennareita eri väreissä, varvassandaaleja, t-paitoja, pulirusketus, nauraminen, valokuvaaminen.


Suomen kiertely perheen kanssa, kirpputorit, jäätelö pitkin naamaa sekä kasvimaan hoitaminen.


Summer 2011, I have high expectations on you !

2 kommenttia:

  1. Sä oot kone..ja mä oon todellaKIN sun kans palvomas aurinkoo...mun uskonto vaan vaatii semmost kevyttä asua..pikkasen aatamiin ja eevaan rinnastettavaa..;)))mut ok,jos sä suostut oleen yläosattomissa,niin enköhän mäkin;===

    VastaaPoista
  2. Senkin vanha pervo ;) heti oot mulle tissejäs tyrkyttämässä. Kaipa mä voin sit pistää samalla mitalla takasin! :D (;

    VastaaPoista