maanantai 11. huhtikuuta 2011

She drinks a whiskey drink

Elikäs oon vähän shoppaillu netissä ja ihan oikeissa kaupoissa. Tässäpä kaikenlaista mitä on lähteny mukaan..


Aurinkolasit Seppälä, rannekoru H&M, kaulakoru KappAhl


topit H&M, tilasin näitä nyt miljoonan varastoon!


haaremihousut H&M 
mun ei ikinä pitäny hankkia tämmösiä.. mut nää on vaa mökkikäyttöön!


keittiöpyyhe H&M, tosin mun kämpässä toi tulee sit kyl kylppäriin :)


sukat H&M, onnistun aina kadottamaan mun sukat niin että ne on kaikki parittomia..


kengät H&M, viime kesän kävelin mustissa ballerinoissa, tää kesä mennään näillä!

toppi H&M, tää päällä lähetään sit päättäri-iltana liikenteeseen..

hame H&M, vastustamattoman sulonen tulppaanihame!


bandeau-bikiniliivi H&M, täks kesäks sain hommattua nää oonpa kovajätkä..

Tämmöstä tänään. Näiden lisäks ostin kyllä Ninjasta 10mm venytyksen ku ei niillä ollu enää 8mm koruja. Suurennoksen kunniaks mulla on 11kpl pumpulipuikon varren kappaleita korvassa että saisin ton reiän venymään senttiseks..

Saa nähdä mitä loppuviikko tuo tullessaan!

2 kommenttia:

  1. sulla parittomia sukkia? mietippä kelle nyt oikein puhut! :D +ihana toi tulppaanihame!

    VastaaPoista
  2. Oi kyllä vaan, mulla on parittomia sukkia vaikka muille jakaa :D ja niin onki ;)

    VastaaPoista