perjantai 15. huhtikuuta 2011

I feel nice like sugar and spice

Tänään on ollu hyvä päivä! Menin kouluun aivan liian myöhässä koska mä päätin eilen niin. Koulussa oli jännää, opettaja kehu mua kaaaauheesti ja tein kaikki tehtävät ripeesti ja ainaki omasta mielestä hyvin. Kaverit, ei vaan ystävät, oli ihania ja hauskoja niinku aina! Koulun jälkeen tulin kotiin, söin mehukkaan lihapiirakan (teki kyllä mieli tonnikalasalaattia mutta pelkkä ajatus siitä että joudun odottamaan että riisi kiehuu sai mun pään räjähtämään, eli annoin salaatin olla..) ja sitten päätin olla hyvä tytär ja tyhjensin astianpesukoneen!

Sitten mä innostuin niistä kotihommista niin, että heitin ton kuolleen ruukkumintun roskiin ja laitoin sen eloon heränneen uuteen ruukkuun. Se on jo iso minttu - samaten mun herneet! Hipoo kohta kattoa.. Noooh, sitten mä vähän datailin ja muuta semmoista varsin kehittävää. Sit iskä tuli yläkertaan ja kävimme seuraavanlaisen keskustelun:

Isi: Poikani Niilo..
Minä: Nii? :)
Isi: Mä vaihoin tohon Pösöön kesärenkaat. Lähetäänkö myö rankasemmaan sitä?
Minä: Joo! Mennään vaan :3
Isi: ..sä ajat.

Ja olin niin ILOINEN ! Mä sain ajaa meidän suurensuurta autoa. Automaattivaihteisto. V6. Grrr, siihen saa korin ja moottorit yms. Sport-tilaan jollon jousitus vetäsee ittensä suppuun ja kierrokset nousee ja sillähän vois ajella vaikka ammatikseen! Ehana auto..

Sitten illemmalla otin pienet torkut ja olin rohkea ja kävin ajelemassa skootterilla, koska huomenna meen töihin sillä niin piti testata että a) osaan vielä ajaa b) skootteri toimii niinku pitääkin. Ja sehän toimi kun unelma! Sen jälkeen ku mulla oli niin sporttiset vaatteet päällä, kipasin lähikaupassa ja sen jälkeen mentiinkin Lacun kanssa lenkille. Treffattiin Jessica, Rosa ja Tiiu ja juteltiin siinä vähäsen. Sitte jatkettiin matkaa kotiin Lacun kanssa ja minä jumitin koneelle. Sain jopa siirrettyä kuvia puhelimesta..

Tässäpä puhelimen satoa, olkke hyve!


 Tuo on minun ja Sennin ikivanha näyteikkuna. Minun vaatteet ja melkeinpä kaikki tavarat pöydällä on kans mun. Sennin kengät ja hiuskoristus. Varsin makea, etten sanoisi..


 Käytiin joskus Tampereella, tehtiin vähän pitsaa. Tuossa muuten riitti syömistä!


 Lacu oli suloinen Tampereella. :) Huomatkaa myös mun seksikkäät Homer-boxerit.. Sporttiset mimmit ottakee yhteyttä!


 Visuaalisen portfolion "leikkikanteen" oli hauska piirrellä.. Minä ja Lacu, ei tosin oikeassa suhteessa oo ihan noi mitat.


 Hihi Lacu! Ei näitä Lacukuvia tarvii ees selitellä. Se on vaan niin lutunen!


 Meidän Helsingin-baarireissulta on tämä. Tai siis Ninan isosiskon luota missä me vähän aloittelimme. En muista kissan nimeä mutta sievä se on!


Nyt en muista tämänkään söpöliinin nimeä mutta tää neiti oli niin ihanan touhukas pikkuinen! MÄ HALUAN TOISEN KOIRAN, LACU ON JO VANHA JA LÄSKI! Tuo on siis illan emännän pikkusiskon hauva-vauva.


 Tää on asia mitä mun EI pitäis tehdä. Piirtäminen.


Mun, Kairitin, Jessican ja Sennin näyteikkuna, kun piti suunnitella koululle uus "logo" tai semmoinen niinQ mitä painetaan t-paitoihin ja kasseihin ym. En kyllä vieläkään tiiä millon noita saa äänestää?


My BFFs: HotShot Sr. ja HotShot Jr. :)


 Mä en ala ees kertoo tätä tarinaa.. Mummo osaa parkkeerata!


 Tällä pahamaineisella Tampere-reissulla innostuin käymään Aasia-puodissa. Mukaan lähti Massaman-curry-tahnaa ja sitä sitten testailin. Massaman-curry ala Noora oli melkein yhtä hyvää kun the real deal!


 Käytiin koirapuistossa. Joku tykkäs! :)


 Epäonnistunut herutus ):


Cennetillä on kiva käydä kun saa aina turkkilaista teetä (<3) ja joskus harvoin baklavaa (<3).

Tänään, koulun jälkeen mä kävin vessassa ja kun tulin takas keittiöön Lacu istu pöydällä. On se hieno koira <3

Nyt ei muuta kuin kauniita unia ihmiset, mä kierrän suihkun kautta petiin! Ainaki jossain vaiheessa..

ps. mites nää kuvat näkyy niillä jotka datailee normikokoisilla koneilla? Tai lähinnä norminäyttöisillä koneilla. Mulla kun on tämä miniläppäri nii nämä on vähän isoja, meinaa tursuta reunoilta yli..

2 kommenttia:

  1. Paitaäänestys on ollu joku pari viikkoa sitten... MEIJÄN PAITA VOITTI!!! <3

    Ja ihan hyvän kokoisia on kuvat :)

    VastaaPoista
  2. Hahaaaaa me ollaan sankareita elämän ihan jokainen! :D

    VastaaPoista