keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Fuglyness

Joo-o. On tää bloggailu jääny vähän retuperälle, pahoitteluni siitä. Mulla olis paljon kuvia ja mielipideasioita mitä haluaisin täällä teille esitellä, mut aina ku mä oon koneella nii en jaksa keskittyä bloggaamiseen. Jotenki hassua miten musta tuntuu että oon huono ihminen jos en kirjota tänne mitään. Vaikka sen pitäis olla nimenomaan niin, että mä kirjotan jos/kun kirjotan ja jos ei tahti miellytä nii mee pois mun Internetistä. :)

Viime aikoina on sattunu ja tapahtunu kaikenlaista. Koulu loppu, seikkailtiin Jessican kanssa jossain landella keskellä hyttysten vuosikokousta ja mulla oli siellä niiiin outsider-olo mutta oli kyllä kivaa! Milloin vaan uusiks! Sitte oon löhönny rannalla ja ottanu aurinkoa, tuunasin polkupyörän (se on nyt turkoosi ja pantterikuvioinen!!1) ja oon tehny päätöksiä. Niistä tuonnempana. Kata kävi tänään meillä, se lähtee muutaman tunnin kuluttua Maltalle 2vk kielimatkalle. Onnea vaan sinne helteeseen! Mä pakotin sen lupaamaan että se tuo mulle kaikki maholliset maltan euro-kolikot. Naurakaa vaan, katotaan kuka sit nauraa ku mun eurokolikkokokoelma on complete ja mä avaan museon ja myyn koko paskan ja oon miljardööri. HAH!

Sitte tänään poltin itseni auringossa ja eilen yritin värjätä niitä sinisiä raitoja ja kaikki menee aikalailla vituilleen. Tuntuu et tää kesäloma vois olla mun elämäni paras, mut silti kaikki menee ihan reisille. Mä en saa olla töissä, okei ymmärrän asian. Mä en voi ottaa pihalla aurinkoo. Mä en pääse ulkomaille, en ees risteilylle! Mä en edelleenkään saa omaa autoa ("ei mahdu kolmatta autoa pihaan"). Mä en jaksais laihduttaa. Pii paa ja puu.

Plus että mulla on nyt järjetön tatuoinninhimo ja haluan lävistyksiä. Katan kanssa tuli puheeks ne meidän kaveritatskat ja ku mä oon jo monta päivää rapsutellu niskaa ja miettiny miten kiva ois kun olis pikku tatuointeja. Mulla on kai 7 tatuointia tiedossa. Niinku että mitä haluan ottaa. Ja kaikilla on mulle merkitys. Lävistyksinä haluan napakorun ASAP!! ja kumpaanki korvaan tragus, sit vielä kielikoru. Ja hammaskorun haluan. Ja ne siniset raidat.

Asdasdasdasd life is shit. Vituttaa.

4 kommenttia:

  1. Mullekin tuli napakoru-kuume... TAAS!

    VastaaPoista
  2. Voitais mennä yhessä ottaa? :o Hihihi :D

    VastaaPoista
  3. No muttakun mä haluun että säkin oot siellä internetissä;))Tatuoinnit on ihan jees,jos niillä on itselle joku tarkoitus.En vaan vittu ymmärrä jos joku ottaa jonku vitun spiraalin perseensä päälle vaan siks,että se näyttää niin söpöltä.Ennemmin mä sitä persettä katon kun sitä spiraalia;)Ja hei,mä en naura sun eurokokoelmalle,jos susta tulee miljardööri,niin sehän tarkottaa sitä,että mustakin tulee;))Pistä troppia auringonpolttamiin kohtii,ota Kukko ja mee varjoon haaveileen,sulje silmäsi ja kas,näet kuinka Mr.V ratsastaa valkealla ponilla meren rantaa,auringon lasku selkänsä takana...ja ihan vitun soosissa;))

    VastaaPoista
  4. Mä oon kans sitä mieltä että tatskoilla pitää oikeesti olla merkitys, koska se on sun ihossa ikuisesti ja joudut kattelee sitä loppuelämäs ajan :D Mr. Vitutus, miljardöörin mies. Kuulostaa kieltämättä aiiiika hyvältä ;) Ja mun auringonpolttamiin riitti vaan ku sekunnin ajattelin sua ponin selässä - melkosessa soosissa. Ei tarvittu ees rasvoja nii johan hävis punotus olkapäiltä jne! Siirty perhana aivan muualle..

    VastaaPoista